Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist CherrelFemale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 377 Deviations 3,400 Comments 11,325 Pageviews

Newest Deviations

deviantID

CherrelAnn's Profile Picture
CherrelAnn
Cherrel
Artist | Hobbyist | Digital Art
United States
RainbowPeace by AlexanderPaupoffWacom Bamboo Capture User Stamp (small) by MarcellenNeppel Paint Tool SAI User Stamp (small) by MarcellenNeppelRainbowPeace by AlexanderPaupoff
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I listen to music while i draw by Tontora Peppermint Love by TheSnowDrifter {Personality} by xXtoxic-infectionXx Fun not fame... by prosaix :thumb386985782: Demiromantic Stamp by qnerdi Asexual Deviant by asexual-deviants More time... by prosaix :thumb98874067: I love my TABLET stamp by RRRAI Stamp - Cat Lover by MauserGirl Tumblr Stamp by FelisTipsy Enjoy Video Games by skinnyveestamp Glasses Stamp by NurseRabs I Love Bad Fanfiction by genkistamps

Donate

CherrelAnn has started a donation pool!
440 / 16,000
Icons are 10:points:
Examples Pavel Blinking Icon :Request: by CherrelAnn NEW ICON YAY by CherrelAnn
------------------------------------------------------------
Do not hesitate to throw your money at me :iconimhappyplz:

You must be logged in to donate.
:iconsaurkin::icondesmondadopts::iconsaurkin::icondictatordave::iconpomihei::icondreadful-etiquette::iconreicheru-ketsueki::iconpony-who-waited::iconishimarude::iconiibukimioda:
BUT IT'S WORTH EVERY 
DAMN
POINT

I got more cute bbs ;o;

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconarenisca-chan:
Arenisca-Chan Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist General Artist
beep beep Its a me sandstormpony
Reply
:iconcherrelann:
CherrelAnn Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist Digital Artist
hey hun wassup how you doin
Reply
:iconarenisca-chan:
Arenisca-Chan Featured By Owner 3 days ago  Hobbyist General Artist
I'm doing good ^^ how are you doing ? I forgot how cute your art Is 
Reply
:iconcherrelann:
CherrelAnn Featured By Owner 2 days ago  Hobbyist Digital Artist
pretty tired from work and workin on drawing these adopts things since i have nothing else to do lmao

awwww wthank you ;o;
Reply
(1 Reply)
:iconbl4z1ng:
bl4z1ng Featured By Owner Jul 8, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the Watch C:
Reply
:iconamporasexuai:
amporasexuaI Featured By Owner Jul 5, 2015
/ slinks onto ur page

yes hello it is i, amporas-trashy-wife

/ poses

i love ur art, omg
Reply
:iconcherrelann:
CherrelAnn Featured By Owner Jul 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hi there dear uwu I am still at work on the boss's computer on private browsing nMUAHAHA mostly cuz I'm on break and bored af

Thank you so much!! ;o; it really means a lot cuz art is awesome yo.  And I like your art as well! I can't wait to see you get better and better at it ;u;
Reply
:iconamporasexuai:
amporasexuaI Featured By Owner Jul 5, 2015
omg. does ur boss actually allow that?? : ooooooo

hhh-
omg thank you!!! aha, using a tablet is easier than mouse, i'll tell ya that. : p
hh, what art program do u use? : ooo
Reply
:iconcherrelann:
CherrelAnn Featured By Owner Jul 5, 2015  Hobbyist Digital Artist
She wasn't at work so huehuehue idk why the computer was unlocked anyway?

I know right? I love my tablet to death and it's like a part of me now ;o;

I use paint tool sai but only like a few brushes out of the like...44 or so it came with haha. 
Reply
(1 Reply)
:iconsoundings-mlp:
Soundings-MLP Featured By Owner Jul 1, 2015  New Deviant Student Digital Artist
~~~

*rolls in*
hello you wonderful person
I am Sounds
You are amazing and holy shit I love your style <3333
vuv

*rolls away*

~~~
Reply
Add a Comment: